poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Dzień Bloggera

Ot, dziś słuchając radia Zet (w pracy jestem wystawiony na tą wątpliwą przyjemność przez kilka godzin dziennie...) dowiedziałem się, że dziś jest Dzień Bloggera. Zasady nie do końca zapamiętałem, ale pamiętam, że mam przedstawić trzy ciekawe blogi... No wiec tu zdecydowanie będą to blogi fotograficzne. Pierwszy, znany chyba większości fotografów: strobist.

STROBIST.COM

Skarbnica wiedzy fotograficznej, głównie dla początkujących i średnio zaawansowanych, ale nawet wielu pro często znajdzie tam coś ciekawego dla siebie.

Drugi blog, to blog jednego z najlepszych fotografów ślubnych na świecie (w sumie na tym blogu nauczyłem się podstaw pracy z fleszem na aparacie, kilka lat temu). Blog pisany przez Neila van Niekerk:

PLANETNEIL.COM

Wbrew pozorom, nie tylko dla fotografów ślubnych... A pozostając w kręgu takiej fotografii, i prezentując zarazem blog polski, rodem z kraju nadwiślańskiego, blog Michała Schabowskiego, bardzo interesujący, głównie ze względu na niecodzienne (w dobrym tego słowa znaczeniu) podejście autora do ślubów, zdjęć i fotografii ogółem:

SCHABU STANDART BLOG

I na tym skończę... A żeby nie było tak bezzdjęciowo, jednocześnie usprawiedliwię się, że nie piszę ostatnio: szykuję wystawę... A tu kilka zdjęć (nie z wystawy, ale m. in. z tej sesji coś się tam znajdzie) Mileny, z naszej pierwszej wspólnej sesji:

Mam nadzieję, że się podobają, zarówno zaprezentowane blogi, jak i zdjęcia. Zwłaszcza co do tych ostatnich chętnie posłucham komentarzy, są nieco inne niż to, co zwykle tworzę, więc chcę się czegoś dowiedzieć ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!