piątek, 16 stycznia 2009

Photo Duel Group

Pomysł zrodził się dość dawno temu, wtedy nie doszedł do skutku. Parę dni temu postanowiliśmy jednak do niego powrócić. Jako arenę zmagań wybraliśmy portal DeviantArt, gdzie założyłem w tym celu specjalne konto: PhotoDuelGroup.

Pierwszy temat, przeforsowany okrutnie przeze mnie, to Moda Ekscentryczna. Czas na przygotowanie zdjęć - do końca stycznia. Ciekawi mnie, czy przypadkiem nie nakręciłem bata na własne 4 litery, pośród uczestników raczej najlepszym fotografem mody nie jestem... Cholera, było jakiś sport czy cityszaft wziąć... Nieważne.

Następne tematy będą ustalane przez zwycięzców poprzednich edycji, tzn istota, która wygra tą edycję, wybierze temat następnej.

Wyniki powstaną na podstawie ankiety podpiętej do konta na DA (na tydzień), więc głosujcie, głosujcie, od 1 do 7 lutego! A ja wracam do białej kartki, na której usiłuję stworzyć koncept sesji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!