sobota, 5 maja 2012

Sesja wiosenno - rodzinna :)

Jakiś czas temu Ania i Jarek - moi przyjaciele jeszcze z czasów, gdy zamiast robić zdjęcia, rozwijałem karierę jeździecką, poprosili mnie o zrobienie zdjęć im i ich prześlicznym córkom. Dzień, który wybraliśmy na sesję, okazał się bardzo ładny, słoneczny, bez chmur na niebie, dla takiej sesji - warunki idealne.

Pierwsze zdjęcia zrobiliśmy nad wodą, na tle wierzby (chyba wierzby, moja wiedza botaniczna nie jest szczególnie rozwinięta). Dwie młode modelki zaczęły się rozkręcać...


Po tych zdjęciach udaliśmy się wgłąb parku, gdzie leży wywrócone drzewo, jak się dowiedziałem - ulubiona atrakcja dziewczynek.


Po tych zdjęciach wróciliśmy nad wodę, gdzie jest też piaszczysta górka, idealna do ubrudzenia białych u różowych ubrań piachu.


Na koniec, gdy dziewczynki bawiły się nad wodą, zrobiłem zdjęcie Ani i Jarkowi.


Wiele osób nie dowierzało, gdy mówiłem, że zrobiłem pogodną, wiosenną sesję, a jednak :) Efekt bardzo mi się podoba, sportretowanym o ile wiem - również :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania!